fbpx

ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Σύντομη περιγραφή του Προγράμματος Κατάρτισης

Οι απαιτήσεις μιας σύγχρονης επιχείρησης από ένα στέλεχος γραμματειακής υποστήριξης είναι τέτοιες και τόσες, που μεταβάλλουν τον υπάλληλο της συγκεκριμένης θέσης σε πολυεργαλείο. Το στέλεχος της γραμματειακής υποστήριξης είναι απαραίτητο να έχει πολλές γενικές και ειδικές γνώσεις, εξαιρετικές δεξιότητες και ικανότητες ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στον ρόλο που απαιτούν οι σημερινές επιχειρήσεις. Από την ικανότητα στην επικοινωνία, τις δημόσιες σχέσεις και την εξυπηρέτηση πελατών μέχρι τη συγγραφή επαγγελματικών κειμένων και την χρήση της νέας τεχνολογίας.

Σκοπός Προγράμματος

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να δημιουργήσει εξειδικευμένα σύγχρονα στελέχη που θα διαθέτουν τις απαιτούμενες τεχνικές και επιχειρησιακές δεξιότητες για την ολοκληρωμένη γραμματειακή υποστήριξη μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός διευθυντικού γραφείου. Οι ωφελούμενοι θα αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την πολυεπίπεδη επαγγελματική δραστηριότητα ενός στελέχους γραμματειακής υποστήριξης και θα μπορούν να αντεπεξέλθουν στον δύσκολο και πολυσχιδή ρόλο του στελέχους της γραμματειακής υποστήριξης σε οποιαδήποτε μεγάλη ή μικρή επιχείρηση.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, ο ωφελούμενος θα μπορεί να εργαστεί με επιτυχία σε μία επιχείρηση αναλαμβάνοντας τον ρόλο του στελέχους της γραμματειακής υποστήριξης. Θα μπορεί να συνεργάζεται με συναδέλφους, να επικοινωνεί αποτελεσματικά με πελάτες και συνεργάτες της επιχείρησης ή του τμήματός του και να συμβάλλει ουσιαστικά στη διοίκηση και λειτουργία της επιχείρησης.

Ενότητες

Ενότητα 1 - Επικοινωνία – Δημόσιες Σχέσεις – Εξυπηρέτηση πελατών

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι να κατανοήσει ο συμμετέχων το μοντέλο της επικοινωνίας και όλες τις πτυχές που διαμορφώνουν την αποτελεσματική επικοινωνία. Παράλληλα, θα αντιλαμβάνεται τη σημασία των δημοσίων σχέσεων για το τμήμα ή τη διεύθυνση μιας επιχείρησης και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να υλοποιηθεί ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα Δ.Σ.. Επιπλέον, θα γνωρίζει τη μεγάλη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών για τη υγιή και βιώσιμη λειτουργία ενός οργανισμού.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 15

Ενότητα 2 - Χρήση εφαρμογών ηλεκτρονικών υπολογιστών

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι να έρθουν οι εκπαιδευόμενοι σε επαφή με τις βασικές λειτουργίες ενός προγράμματος επεξεργασίας κειμένου και τη διαμόρφωση εκτύπωσης του κειμένου, με τις βασικές λειτουργίες των υπολογιστικών φύλλων, της επεξεργασίας δεδομένων και τη διαμόρφωση εκτύπωσης ενός φύλλου εργασίας. Επίσης, να εξοικειωθούν με τη χρήση Παρουσιάσεων μέσω Η/Υ, στην καθημερινή, αλλά και στην επαγγελματική ζωή. Τέλος, θα κατανοήσουν την ορολογία και τις υπηρεσίες του διαδικτύου, τις κύριες λειτουργίες του Internet και τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 12

Ενότητα 3 - Κανόνες Συμπεριφοράς και Εμφάνισης

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει τις αρχές και τους κανόνες που διέπουν την επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά. Ο εκπαιδευόμενος θα αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα την αναγκαιότητα της ευπρεπούς συμπεριφοράς και της σωστής συμπεριφοράς που διασφαλίζουν τόσο τις καλές σχέσεις με τους συναδέλφους και τους πελάτες όσο και την πορεία του μέσα στην ίδια την εταιρεία.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 5

Ενότητα 4 - Οργάνωση και Διαχείριση γραφείου επιχείρησης

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει την έννοια της οργάνωσης, τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και του σχεδιασμού σε ένα σύγχρονο γραφείο επιχείρησης. Επιπλέον θα αντιλαμβάνεται τις τεχνικές οργάνωσης και τον σκοπό του οργανογράμματος σε μία εταιρία, σε μία διεύθυνση ή σε ένα τμήμα της. Επιπλέον, θα γνωρίζει τον ρόλο και τα καθήκοντα του στελέχους της γραμματειακής υποστήριξης και τον τρόπο χρήσης των ηλεκτρονικών εργαλείων που χαρακτηρίζουν το σημερινό ψηφιακό γραφείο.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 12

Ενότητα 5 - Διαχείριση εγγράφων και εμπορικής αλληλογραφίας

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει την έννοια των προσωπικών δεδομένων και τον ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Επίσης, να γνωρίζει τα είδη των εγγράφων και της επαγγελματικής αλληλογραφίας, όπως και τον τρόπο αποτελεσματικής συγγραφής κειμένων. Επιπλέον, αντιλαμβάνεται τη σημασία της ταξινόμησης και διαβάθμισης εγγράφων και την χρήση των ηλεκτρονικών εφαρμογών εμπορικής διαχείρισης και μισθοδοσίας.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 12

Ενότητα 6 - Διαχείριση εξοπλισμού γραφείου

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει τα είδη και τη χρήση του μηχανολογικού εξοπλισμού σε μια σύγχρονη επιχείρηση. Επιπλέον, θα αντιλαμβάνεται την ορολογία, τη λειτουργία και τις εφαρμογές των τοπικών δικτύων. Επίσης, θα κατανοεί τη σημασία της τηλεδιάσκεψης και τους τρόπους διεξαγωγής της.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 12

Ενότητα 7 - Πληροφοριακά Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει τον ρόλο ενός Πληροφοριακού Συστήματος Διοίκησης και τον τρόπο που θα χρησιμοποιεί τις απαραίτητες πληροφορίες που παρέχει για την αποδοτική και αποτελεσματική διαχείριση μιας επιχείρησης. Επιπλέον, θα αντιλαμβάνεται τη λειτουργία των συστημάτων λήψης αποφάσεων και επιχειρηματικής ευφυίας, την επιχειρηματική στρατηγική CRM για την μεγιστοποίηση των εσόδων και των κερδών μίας επιχείρησης μέσω της αύξησης της ικανοποίησης των πελατών και τον προγραμματισμό πόρων της επιχείρησης (ERP) ως μια διαδικασία για τη διαχείριση και την ενσωμάτωση σημαντικών τμημάτων ενός οργανισμού σε ένα ενιαίο σύστημα.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 8

Ενότητα 8 - Διοικητική Υποστήριξη

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η συνεργασία και η υποστήριξη της επικοινωνίας μεταξύ των διαφόρων τμημάτων και διευθύνσεων μιας επιχείρησης. Επιπλέον, να αντιληφθεί τη σημασία της σωστής διοργάνωσης επαγγελματικών συναντήσεων και συσκέψεων, όπως επίσης και την υποστήριξη μιας διεύθυνσης ή ενός διευθυντικού γραφείου της επιχείρησης.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 4