fbpx

Στρατηγικές Ψηφιακής Προώθησης Τουριστικών Προϊόντων με χρήση Σύγχρονων Ψηφιακών Εργαλείων

Στρατηγικές Ψηφιακής Προώθησης Τουριστικών Προϊόντων με χρήση Σύγχρονων Ψηφιακών Εργαλείων

Σύντομη περιγραφή του Προγράμματος Κατάρτισης

Το γνωστικό αντικείμενο «Στρατηγικές Ψηφιακής Προώθησης Τουριστικών Προϊόντων με Χρήση Σύγχρονων Ψηφιακών Εργαλείων» έχει ως σκοπό την κατανόηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα, με έμφαση στην αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από την αναλυτική παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος, των σταδίων ανάπτυξής του, καθώς και των αιτιών αποτυχίας ή επιτυχίας του, οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να σχεδιάζουν και να υλοποιούν βιώσιμα επιχειρηματικά και marketing πλάνα, να διεξάγουν έρευνες αγοράς και να αναλύουν το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον με εργαλεία όπως SWOT και PEST. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ψηφιακό μάρκετινγκ, στο περιεχόμενο και την τεχνική διαχείριση ιστοσελίδων, στη χρήση πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης για στοχευμένη επικοινωνία και αύξηση του κοινού, καθώς και στη δημιουργία τακτικού πλάνου επικοινωνίας, συμβάλλοντας στην αποτελεσματική προβολή και εμπορική επιτυχία τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων.

Σκοπός Προγράμματος

Οι Στρατηγικές Ψηφιακής Προώθησης Τουριστικών Προϊόντων με Χρήση Σύγχρονων Ψηφιακών Εργαλείων είναι μια κρίσιμη στρατηγική για την προώθηση τουριστικών προορισμών, υπηρεσιών και εμπειριών. Μέσω της χρήσης ψηφιακών εργαλείων και καναλιών (όπως ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημίσεις στο διαδίκτυο, SEO, email marketing κλπ.), οι τουριστικές επιχειρήσεις προσεγγίζουν ένα ευρύ κοινό και προάγουν την προβολή των προϊόντων τους. Το ψηφιακό Mάρκετινγκ δεν αντικαθιστά τις ενέργειες και τα εργαλεία του παραδοσιακού Mάρκετινγκ, αλλά αλληλοσυμπληρώνονται για να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα, στην επιδίωξη της επίτευξης των στόχων τους.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Μετά την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγραμματος, ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να γνωρίζει:

  • Την ανάπτυξη στρατηγικών για την προώθηση τουριστικών υπηρεσιών και προορισμών.
  • Τα ψηφιακά εργαλεία και κανάλια Mάρκετινγκ.
  • Τις συνέργειες για την τουριστική επιχείρηση από την παράλληλη χρήση ψηφιακών και παραδοσιακών εργαλείων Mάρκετινγκ
  • Τρόπους δημιουργίας ελκυστικού περιεχομένου και αξιοποίησης της διαφήμισης στον τουριστικό τομέα.
  • Τη χρήση δεδομένων και analytics για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών Mάρκετινγκ.
  • Την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών μέσω ψηφιακής εξυπηρέτησης και διαχείρισης της φήμης.

Ενότητες

Ενότητα 1 - Ανάλυση τουριστικών προϊόντων

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Η εισαγωγή στον τουρισμό και ειδικότερα η ανάλυση του τουριστικού προϊόντος αποτελεί μια θεμελιώδη θεματική ενότητα για την κατανόηση της σημασίας ενός από τους σημαντικότερους κλάδους της σύγχρονης παγκόσμιας οικονομίας καθώς και των πιο σύγχρονων τάσεων για τη διαμόργωση του σύνθετου τουριστικού προϊόντος και των αναγκαίων ενεργειών Mάρκετινγκ που θα συμβάλουν στην εμπορική του επιτυχία.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 66

Ενότητα 2 - Βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα για ενημερωτικές ιστοσελίδες

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Οι τεράστιες αλλαγές στις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών τα τελευταία χρόνια, αναγκάζουν τους οργανισμούς να αλλάξουν τις στρατηγικές και τα επιχειρηματικά τους μοντέλα προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες προκλήσεις. Το επιχειρηματικό μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για την προώθηση των αλλαγών του οργανισμού και για την προσαρμογή του στην τρέχουσα κατάσταση. Ένα επιχειρηματικό μοντέλο περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο ένας οργανισμός δημιουργεί και προσφέρει αξία στους πελάτες του, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αποκομίζει έσοδα από αυτήν την αξία.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 64

Ενότητα 3 - Έννοια, σημασία και χρησιμότητα του Πλάνου Μάρκετινγκ (Marketing Plan)

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Το Πλάνο Mάρκετινγκ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν, να εφαρμόσουν και να αξιολογήσουν συνεκτικές στρατηγικές Mάρκετινγκ, να παρακολουθήσουν την πρόοδό τους, να κατανοήσουν τις αγορές, τον ανταγωνισμό και τις ανάγκες των πελατών τους. Το σωστά δομημένο Πλάνο Mάρκετινγκ είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας και της ανάπτυξης μιας επιχείρησης, βοηθώντας στη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων και στην αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών στην αγορά.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 70

Ενότητα 4 - Έρευνα αγοράς

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Η έρευνα αγοράς είναι ένας πολύπλευρος κλάδος που εκτείνεται πέρα από την απλή συλλογή δεδομένων. Είναι μια συστηματική και μελετημένη διαδικασία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν το περιβάλλον τους, να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, να καινοτομούν και να αναπτύσσονται. Σε έναν ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό κόσμο, η επένδυση στην έρευνα αγοράς δεν αποτελεί απλώς επιλογή αλλά αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να ευδοκιμήσουν στο σημερινό πολύπλοκο τοπίο της αγοράς.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 25

Ενότητα 5 - SWOT, Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Κάθε επιχείρηση λειτουργεί μέσα σε ένα περιβάλλον που δημιουργούν εσωτερικοί και ελεγχόμενοι παράγοντες αλλά και εξωτερικές μη ελεγχόμενες μεταβλητές. Αυτό το περιβάλλον πρέπει να αναλύσει διεξοδικά η επιχείρηση για να ανακαλύψει τις δυνατότητες και αδυναμίες της και να εντοπίσει ευκαιρίες και απειλές. Με βάση αυτή την ανάλυση η επιχείρηση θα προχωρήσει στο στρατηγικό σχεδιασμό της και στην επικοινωνία με αυτό το περιβάλλον μέσα από ενέργειες Μάρκετινγκ.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 23

Ενότητα 6 - Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing)

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι να κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος τις αρχές και τις λειτουργίες του διαδικτυακού marketing. Ταυτόχρονα, θα αντιλαμβάνεται τη σημασία του μείγματος marketing και την έννοια του διαδικτυακού branding. Επιπλέον, θα γνωρίζει τη χρήση όλων των μέσων υλοποίησης του ψηφιακού marketing, όπως επίσης και την ηλεκτρονική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 31

Ενότητα 7 - Διαχείριση Περιεχομένου

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Η διαχείριση περιεχομένου αφορά τη διαδικασία δημιουργίας, οργάνωσης, διαχείρισης και δημοσίευσης ψηφιακού περιεχομένου, όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο και άλλα μέσα σε ιστοσελίδες, κοινωνικά δίκτυα και πλατφόρμες. Απαιτείται αποθήκευση και διαχείριση του περιεχομένου σε μια κεντρική βάση δεδομένων ή σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 24

Ενότητα 8 - Στόχος & στρατηγική επικοινωνίας μέσα από social media

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι να κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος τη λειτουργία και τις δυνατότητες επικοινωνίας που δίνουν σήμερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με βάση τις παραπάνω έννοιες, θα αντιλαμβάνεται τις μεθόδους εντοπισμού και προσέλκυσης του targetgroup και της ανάλυσης των αποτελεσμάτων μιας καμπάνιας στα κοινωνικά δίκτυα. Τέλος, θα γνωρίζει με ποιο τρόπο θα χρησιμοποιήσει τα socialmediaγια την αντιμετώπιση μιας κρίσης στην επιχείρηση.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 16

Ενότητα 9 - Τρόποι αύξησης των followers στα social media

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Με τα κοινωνικά αυτά δίκτυα να έχουν μετατραπεί σε ένα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς, έχει γίνει σημαντική, από ιδιώτες και επιχειρήσεις, η αναζήτηση τρόπων για αύξηση των followers ώστε να ενδυναμωθεί η παρουσία στα social media. Η αναζήτηση τρόπων για αύξηση των followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια διαδικασία που απαιτεί στρατηγική σκέψη, δημιουργικότητα και συνεχή προσαρμογή.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 16

Ενότητα 10 - Τακτικό πλάνο επικοινωνίας μέσα από social media

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Η επιτυχημένη επικοινωνία είναι ένας βασικός πυλώνας στις προσωπικές, επαγγελματικές και κοινωνικές σχέσεις. Για να είναι η επικοινωνία αποτελεσματική, πρέπει να καλύπτει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που εξασφαλίζουν ότι το μήνυμα μεταδίδεται με σαφήνεια, κατανοείται σωστά και επιτυγχάνει τους στόχους του. Η επιτυχημένη επικοινωνία στα social media απαιτεί μια στρατηγική προσέγγιση που λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε πλατφόρμας, τις ανάγκες του κοινού και τους στόχους της επικοινωνίας.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 10

Ενότητα 11 - Υγεία και ασφάλεια στην εργασία

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός αυτής της εκπαιδευτικής ενότητας είναι η παρουσίαση της ανάπτυξης της έννοιας υγεία και ασφάλεια στην εργασία, των βασικών υποχρεώσεων εργοδοτών και εργαζομένων, η παράθεση του ρόλου της επιτροπής υγείας και ασφάλειας, η παρουσίαση του ρόλου του τεχνικού ασφάλειας και του ιατρού εργασίας, η κατηγοριοποίηση των κινδύνων και η παρουσίαση των τρόπων πρόληψης των κινδύνων όπως επίσης του συστήματος διαχείρισης υγείας και ασφάλειας κινδύνων στην εργασία.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 18

Ενότητα 12 - Βασικές αρχές εργατικού δικαίου

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι η παρουσίαση των βασικών αρχών και εννοιών του εργατικού δικαίου καθώς και των βασικών νομοθετικών παρεμβάσεων που ρυθμίζουν τις εργασιακές σχέσεις. Ειδικότερα στόχος της ενότητας είναι οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν τις διαφορετικές μορφές συμβάσεων εργασίας, τα βασικά εργασιακά δικαιώματα και υποχρεώσεις που απορρέουν από μια ατομική σύμβαση εργασίας, καθώς και το συνολικό πλαίσιο που διέπει τις εργασιακές σχέσεις στο σύγχρονο περιβάλλον.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 18

Ενότητα 13 - Προετοιμασία για την αγορά εργασίας

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι να εξοικειωθεί ο εκπαιδευόμενος με όλους τους δυνατούς τρόπους αναζήτησης εργασίας, έτσι ώστε να μπορεί να βρει μια θέση εργασίας που να ανταποκρίνεται στις γνώσεις, τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντά του.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 6

Ενότητα 14 - Χρήση βασικών εφαρμογών Η/Υ

Σκοπός στόχοι θεματικής ενότητας

Σε αυτή την ενότητα, ο εκπαιδευόμενος θα κατανοήσει την πληροφορική ως μια ενιαία και διεπιστημονική επιστήμη, αναγνωρίζοντας τις ποικίλες εφαρμογές της ανάλογα με τις ανάγκες και τις προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου. Ο στόχος της ενότητας είναι να παρέχει θεμελιώδεις γνώσεις σχετικά με τις ψηφιακές τεχνολογίες, τις εφαρμογές τους και τις κοινωνικές επιπτώσεις της ψηφιακής επανάστασης. Ο εκπαιδευόμενος θα εξοικειωθεί με τη δομή, τα συστατικά και τις λειτουργίες ενός υπολογιστή, εξετάζοντας τόσο το υλικό όσο και το λογισμικό, και θα αποκτήσει τις βάσεις για να κατανοήσει πώς επηρεάζουν τις καθημερινές μας δραστηριότητες και τη σύγχρονη κοινωνία.

Χρονική διάρκεια ώρες κατάρτισης: 13

Διάρκεια Προγράμματος

  • Ώρες σύγχρονης τηλεκατάρτισης : 200 ώρες
  • Ώρες Ασύγχρονης τηλεκατάρτισης : 200 ώρες
  • Σύνολο ωρών : 400 ώρες
  • Αναλυτική Περιγραφή

Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.

shadow